DERNEKLERİMİZ

Yöneticilerimiz, Fenerbahçeli Kadınlar Derneği’nin Yaza Merhaba Yemeğine katıldı

25 Haziran 2026 Perşembe 22:29

Fenerbahçeli Kadınlar Derneğimiz Yaza Merhaba Yemeğinde bir araya geldi.
 
Kalamış’ta bir restoranda düzenlenen yemeğe Fenerbahçeli Kadınlar Derneğimizin üyelerinin yanı sıra Yönetim Kurulu Üyelerimizden Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit katıldı.
 
Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel’in açılış konuşmasıyla başlayan organizasyonda Yönetim Kurulu Üyelerimiz Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit de birer konuşma yaptı. Yoğun çalışma temposu dolayısıyla yemeğe katılamayan Başkanımız Aziz Yıldırım’ın gönderdiği mektup, Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel tarafından okundu.
 
Konuşmaların ardından Yönetim Kurulu Üyelerimiz Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit, Fenerbahçeli Kadınlar Derneği Başkanı Gülsüm Temelli Özel’e Fenerbahçe forması takdim etti.

Basın Fotoğrafları