Önder Fırat: "Bu galibiyetten dolayı çok mutluyuz"

18 Nisan 2017 Salı 00:00

Asbaşkanımız Önder Fırat, 71-58’lik Panathinaikos galibiyetinin ardından Fenerbahçe Televizyonu’na açıklamalarda bulundu. Zor bir atmosferde zor bir maç oynadığımızı ifade eden Asbaşkanımız Önder Fırat, “Hem atmosfer, hem de maç zordu. Bu sene sakatlıklardan dolayı tam kadro oynayamadık ama bu maçta tam kadroyduk. Buradaki atmosfer etkileyici ama buna rağmen son periyotu en iyi oynayan takımların başında geliyoruz. 16 sayıdan maçı döndürdük ve inanılmaz mutluyuz. Panathinaikos’u sahasında ilk defa yendik ve yolumuza Final Four’da devam etmek istiyoruz.” dedi.