ATLETİZM

Genç atletlerimizden 29 madalya

20 Haziran 2026 Cumartesi 15:42

U18 Türkiye Şampiyonası, 16-17 Haziran tarihlerinde İzmir’de yapıldı. Fenerbahçeli genç atletler şampiyonayı 13 altın, 10 gümüş ve 6 bronz madalya ile tamamladı.

Yağız Celal Delice 200 metre, Elif Bayar 200 metre, Tuğba Yanılmaz 100 metre engel, Sümeyye Nur Şirin disk atma, Simanur Bilgili cirit atma, Cengiz Kerem Gökçe çekiç atma, Türkay Altuntaş disk atma, Abdulkadir Uğurlu cirit atma, Ayten Yobaş 1500 metre, Ada Kafa 800 metre, Emre Çınarağaç 800 metre, Elif Çelik 2000 metre engelli ve Abdulsamet Duman 2000 metre engelli kategorilerinde birinci oldu.
 
Sude Naz Bayar 100 metre, Azra Dışbudak üç adım atlama, Zülal Gültepe 200 metre, Yağız Celal Delice 100 metre, Muhammed Utku Bozdemir gülle atma, Elanur Topçu gülle atma, Yiğit Ali Özadanalı disk atma, İsa Tugay cirit atma, Elif Beyza Kökçüoğlu 800 metre ve Şervan Zengel 3000 metre kategolerinde gümüş, Adem Yıldırım 100 metre, Mert Levi uzun atlama, Emir Yılmaz yüksek atlama, Derda Burak Güleşci gülle atma, Muhammed Utku Bozdemir disk atma ve Ayten Yobaş 800 metre kategolerinde bronz madalya kazandı.
 
Genç sporcularımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

Basın Fotoğrafları